tirsdag 15. desember 2009

Jeg flytter til New York!!

Ja nå har jeg fått årdnett det slik som det står i overskriften, jeg skal flytte til New York, skal bo et sted som heter South Huntington Station på Long island som ligg øst for Manhattan. Jeg har valgt å flytte av den årsak at jeg absolutt ikke liker meg her, skolen er helt forferdelig, men jeg er ikke alene som synes det. Det er veldig rasistisk og jeg føler meg ikke trygg der. Så har jeg hatt problemer å få venner og sånt.

Så jeg har fått årdnet det slik at jeg skal flytte til New York, jeg kjenner ikke familien personlig men familien min kjenner dem og har vert på besøk. De sier de er kjmpesnille. familien består av mor, far ei jente på 20, jente på17(forhåbentligvis perfet for meg) og en gutt som er noen år mindre en meg. Jeg vet også at jeg skal gå på Walt Whitman high school. De har ca 2000 studenter(mer en her, et lite minuss da, men har forhåbentligvis søstra mi) men et stort pluss tror IKKE de har unniform. Familien har ett teppefirma som de legger tepper rundt forbi, moren er utdannet kokk men jobber ikke mer, og hun tar oss og henter oss på skolen hver dag. :-) Pappa har ringt og pratet med moren, jeg har også prøvd men de tar aldri telefonen!! :-( skal prøve igjen i morgen.

jeg er ikke sikker på når jeg reiser men det blir iløpet av juleferien. Hadde jo egentlig tenkt meg til new york i jula uansett så hadde billette til en flyplass i new jersey, men nå vet jeg ikke helt hva jeg skal. ska foresten på Brodway 3.juledag!! blir såååååå gøy :-)

Så til det daglige livet nå, fikk pakke i frå Linn Cathrine og Eva Helen i går <3 jippi, skal ikke åpne den før jul.. så fikk jeg en etterlengtet pakke fra mamma i dag, men KVINESDALS REVYEN, og tre nøtter til askepott, tuuuuuuuuuusen takk <3 Så en ting til, jeg har sent pakken til Noreg <3

Dagens bidleR:




2 kommentarer:

  1. SÅ BRA MARI!!!!!
    :D
    Håper alt ordner seg for deg nå!!

    SvarSlett
  2. Gamelt innlegg, ny komentar;)
    long Island e kjempe kult, da. Far mi e derfra, så det e litt ekstra stas:) Suns du e mega heldi som fer sånnein opplevelse, det e så vanvitti stili!!:D

    SvarSlett